Politica de returnare
Fiecare
client este în drept să solicite înlocuirea sau returnarea produselor achiziționate prin intermediul magazinului în
termen de 14 zile, în cazul în care acestea
au careva defecte care afecteaza modul
lor de funcționare sau de utilizare. Inlocuirea
produselor de calitate corespunzătoare este posibil a, daca nu au fost
utlilizate, și-au pastrat aspectul exterior, proprietatile de consum, precum și
prezenta bonului de casa sau a unui alt document care dovedește faptul
procurarii produsului. În conformitate cu Legea Nr. 105 din 13.03.2003, privind
protectia consumatorului, nu toate cumparaturile fac parte din categoria
produselor cu drept de returnare sau de înlocuire. Deaceea va recomandăm sa
faceți din timp cunoștința cu lista și condițiile specifice fiecarui produs
cumpărat.
Condițiile
de înlocuire sau returnare a marfurilor:
Poate fi solicitata înlocuirea produselor în urmatoarele cazuri:
Cumparătorul
nu este o persoană juridică;
Produsul nu
a fost utilizat, aspectul exterior s-a păstrat;
Produsul
are ambalajul complet nedeteriorat;
Produsul
este însotit de setul complet de: accesorii, consumabile, documentatie și software-ul insotitor, iar
ambalajul acestora nu este deteriorat, astfel ca sa-i permita vanzatorului o
noua comercializare; Nu a avut loc
activarea produsului.
Procedura
de returnare sau de înlocuire a
produsului:
Termenul de
examinare a cererii este de 14 zile. În această perioadă se ia decizia de a
repară, de a înlocui sau de a rambursa suma platită de client.